Monday August 11 - the day before departure - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Michelle Hagman - WaarBenJij.nu Monday August 11 - the day before departure - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Michelle Hagman - WaarBenJij.nu

Monday August 11 - the day before departure

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

11 Augustus 2014 | Nederland, Rijswijk

** Nederlands na Engels**


Dear all,

I have no idea who is going to be reading this thing but I thought it would be nice to keep a diary style blog to show some photo's and talk about my experiences. This will definitely be something that I will just be casually writing and therefore there will probably be a lot of grammar mistakes. I think it will be mostly in English but I will just be posting in whatever language I prefer at that moment.

As you will probably know (or not) tomorrow I will be leaving for Vancouver. Not only to travel around British Columbia but also to start my graduate degree there. I will be studying Anthropology at Simon Fraser University. But before moving in on the campus, I will be traveling for 2 weeks together with my parents. The last week of their stay will be dedicated to moving me into my room. Since I don't want to spam the whole world with photo's of my room, these will also just be posted on this blog and not on Facebook and all those other social media websites.

So my bags (yes bags, I am bringing 2) are packed and I feel ready and super excited to explore Canada and especially Vancouver/Burnaby which will be my home for the next 2 years.

I guess that's it for now, I will write something when I get there.

----------------------------------

Lieve allemaal,

Ik weet niet precies wie het leuk zal vinden om dit te lezen maar het leek me voor mezelf vooral leuk om een soort dagboek bij te houden van deze reis. Daarom dit reisverslag. Mijn Nederlands is de afgelopen jaren behoorlijk achteruit gegaan, dus let niet op alle grammatica fouten e.d. Ik schrijf ook liever in het Engels dan in het Nederlands maar zal op dit blog ook af en toe in het Nederlands een verhaaltje schrijven, ligt eraan waar ik die dag zin in heb!

Een korte samenvatting van wat er nou eigenlijk gaat gebeuren komende weken: Morgen vertrek ik samen met mijn ouders naar Vancouver. Vanaf september ga ik daar aan mijn master in Antropologie beginnen aan Simon Fraser University. Eerst zullen mijn ouders en ik 2 weken rondreizen, om vervolgens mij te verhuizen naar een kamer op de campus. Op dit blog zal ik ook wat foto's posten van mijn kamer, omdat niet al mijn sociale netwerken daarmee vol hoeven te staan.

Mijn koffers zijn ingepakt en ik ben er klaar voor! Buiten dat het ontzettend spannend is en raar om afscheid te nemen van iedereen heb ik er ook enorm veel zin in! Ik ben heel benieuwd hoe het daar is, zeker omdat ik er 2 jaar zal wonen.

Dit was het voor nu, meer wanneer ik er daadwerkelijk ben!

  • 11 Augustus 2014 - 15:02

    Bird:

    Hi Michelle,
    Wat leuk dat je dit gaat doen en spannend ook! Goed reis, heel veel plezier en succes daar alvast! Canada is echt prachtig en ik weet zeker dat je het er geweldig zult vinden. Ik zal zeker af en toe je verhalen lezen en je foto's bekijken :-)
    Liefs

  • 11 Augustus 2014 - 15:11

    Justine:

    Hey Michellie!!!
    Heel veel plezier alvast! Ik ben vol vertrouwen dat je een fantastische tijd tegemoet gaat! Ze weten nog niet half hoe lucky ze zijn daar in Canada, dat ze jou krijgen! Super dat je je eigen verhaal online neerzet, is ook fijn om later nog te hebben! En sowieso dat ik je kom opzoeken!
    Heel veel liefs!
    Justine

  • 11 Augustus 2014 - 16:12

    Anne-Marie Van Der Meer:

    Hey lieverd, ja daar ga je dan voor twee jaren naar dat verre Canada. Jij bent nog jong, maar wij zijn al een stukje ouder dan jij en dan is twee jaar best heel lang.
    Ga genieten van je tijd daar en Wim en ik zijn heel erg benieuwd naar je bevindingen.
    Heel veel liefs kanjer!!!!!!!

  • 11 Augustus 2014 - 17:20

    Simaya:

    Michellie! Heeeeel erg veel plezier met alle eerste indrukken, die onthou je voor altijd! Vooral als je ze hier opschrijft haha :) ik kijk ernaar uit om een keertje te skypen als je gesetteld bent!! Liefs uit Charleston!

  • 11 Augustus 2014 - 18:55

    Charly:

    SUPER AWESOME. veel plezier, en we zien elkaar wel ergens in die hoek van de wereld ;)! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 11 Aug. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 3977

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 02 September 2014

Vancouver - moving to Canada

Landen bezocht: